2012-01-21

Fredagsmys!

God kväll!
De senaste dagarna har mest bestått av plugg och annat tråkigt, så därför har jag inte brytt mig om att blogga så mycket. Dock har jag hunnit med en shoppingrunda med systeryster då jag inhandlade diverse prylar, och även lite saker till bebis såklart haha. Allt är så himla sött till de små liven, så det är svårt att låta bli :P

Ikväll har vi haft fredagsmys här hemma. Vem vet det kanske är sista fredagen för oss själva!?! Sen har vi kanske en skrikande, skitande, kräkande och helt bedårande bebis hos oss. Men när den behagar titta ut återstår att se! Idag är det i alla fall 4 dagar kvar till bf (beräknad födsel), så det börjar bli lite pirrigt nu! Om bara ett liiitet tag så kommer hela vår tillvaro bli helt förändrad. Både spännande och skrämmande :) Vi åt i alla fall potatisgratäng och kycklingfilé under tiden vi tittade på The Voice, riktigt bra program faktiskt :) Vi avslutade sen med en god fruktsallad med nötter, mjölk och kanel, hur gott som helst och NYTTIGT också ;)


Söta Nalle Puh Tavlor




Min första bok, med plats för bilder och annat som sker i bebisens utveckling!

Mysig picknickfilt i "ministorlek" haha..





Prasselbok :)

Dags och hoppa i säng strax!

Kram //Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar