2012-01-06

Karatekid?

Ja, man kan ju undra vad det är som döljer sig där inne i min mage. Troligen näste karatemästare!? Favorittillfället att sparka och boxas mest är när jag sätter mig i bilen, då tusan smäller det till vill jag lova!! Man kan ju undra vad det tyder på. Antingen gillar den inte att åka bil eller så har den tröttnat på att lyssna på rix fm och vill ha mer rock?? Eller kanske mer åt lugna favoriter?? haha...

Jesper slutade tidigt på jobbet idag så vi har passat på att åka runt och shoppa lite nödvändiga saker och tittat på ny TV. Inhandlade lite nödvändiga saker som regnskydd till barnvagnen, påsar till blöjhinken, stekpanna, tvättkorg, ljus, lampor.... mycket roliga prylar.. eller inte :P men ack så nödvändiga :) Nu är nästan allt inhandlat till bebis ankomst i alla fall vilket känns super skönt! Vi var som sagt även på TV-jakt eftersom vår tv vi har nu troligtvis kommer gå sönder inom snar framtid. Bilden blir mörkare för varje dag och hörnen är vita, så jaa den mår inte helt bra...Vi har i alla fall hittat en LG 50 tum som vi antagligen ska köpa. Dock fanns den inte i lager utan måste beställas. De tråkiga är att de tar typ 2 veckor att få hem den då, men de kan de ju vara värt. Så imorgon åker vi till SIBA för att beställa hem den :) Just nu har vi ju en 37 tum. Så att byta upp sig till 50 tum kommer kännas som vi sitter i en biograf haha. De blir nog bra! Annars under dagen har vi ägnat oss åt att fixa lite här hemma, lekt med hundarna, klippt klor och borstat dom och även fotat dom lite grann. Nova som är sååå frusen av sig har fått en liten tröja haha. Jag tycker egentligen inte man ska köpa kläder åt hundar, men om det finns en bra anledning tycker jag faktiskt att man kan få göra det. Varje gång vi ska åka bil när de är kallt så skakar lilla Nova så fort hon kommer in i bilen. Men med tröjan åker hon varmt och skönt hihi :) Titta va gullig hon är!! :)


Dags att leta sig mot sängen! Imorgon ska jag och Hanna Dahl sköta domartornet på den traditionella chokladhoppningen på NFK :)
Sov gott!!

Kram //Madde

1 kommentar:

  1. Jag tror att min bebis kommer bli en hejare på fotboll, dock enbart nattlig sådan!
    Kram/ Laika

    SvaraRadera