2012-01-16

Min fina vän Zandra!!!

God kväller! Har slarvat lite med bloggandet de sista dagarna, men har inte riktigt haft motivationen att skriva något. Men idag har världens bästa Zandra fått mig på bättre tankar! Återkommer till det senare :) I söndags hade vi först inga planer alls för dagen vilket kändes lite trist. Men helt plötsligt så var hela dagen fullspäckad. Vi var hos Pontus och Matilda och fikade och busade även en del med Sara (deras 1åriga dotter) Nova älskar små barn och vill bara slicka dom i ansiktet så fort hon får tillfälle hehe. Prixson är lite mer reserverad av sig men det går bättre och bättre för varje gång. Bra att han får vänja sig lite!! Sen visade det sig även att vår nya TV vi beställt och som egentligen inte skulle komma förrän nu på fredag hade kommit mycket tidigare. Så det blev att hyra släp och åka till SIBA och hämta den. Så nu sitter vår nya LG 50 tum på väggen och det är som att vara på bio om man jämför med vår gamla 37 tums tv hehe. Sen blev det även en tripp till Norrköping för att hälsa på mamma och syrran och fika. Väl hemma igen satte vi igång med vår söndagliga städning :P Vuxenpoäng tycker jag att städa ordentligt en dag i veckan :P Resten av kvällen ägnades åt att ställa in nya kanaler och inställningar på TV:n. Idag har jag varit rätt flitig när det gäller pluggandet. Håller på med en ganska omfattande uppgift och har väl ungefär gjort klart halva idag. Så imorgon är mitt mål att bli klar med den så den kan skickas in för bedömning. Nu kommer jag till det som gjorde min dag!!!!! När posten kom vid lunch kom det även en avi med posten om att jag och Jesper hade ett paket att hämta ut. Och vi hade ju inte beställt något, inte som vi kunde komma på i alla fall. Så direkt när Jesper kom hem från jobbet åkte vi såklart iväg för att hämta paketet. Väl hemma var de dags att öppna. Det var fint inslaget med snören och grejjer! Det var från min fina, underbara, smurfiga vän i Östersund, ZANDRA! Hon och hennes sambo Ola hade skickat massa presenter till Bebis :) Vi blev hur glada som helst och de var verkligen jättefina saker!! Bilder kommer längre ner. Vill att du ska veta Zandra att jag saknar dig helt otroligt mycket och trots att det var nästan ett år sen vi sågs nu så känns det som vi sågs igår. De är ju trots allt lite över 60 mil emellan oss så det är ju inte bara att ta en dagsutflykt hehe. Men snart så... då ska vi ses och ha det underbart kul!! Finns få personer här i livet jag verkligen känt att det "klaffat" med direkt som det gjorde med dig. Att ha en vän man kan skratta med så tårarna sprutar i all oändlighet är helt underbart att ha!! Saknar dig <3 Sådär, då fick jag det sagt :) Här kommer lite bilder på presenterna!


Superfin pyjamas :)

DVD med smurfarna! Min och Zandras favoriter hehe. Ungen ska minsann få växa upp med smurfarna :P

Supergulligt kort med världens finaste ord inuti!!!

Bebis första pekbok - För lite finare barn!!! 
Ja och som ni ser nedan så innehåller den alla nödvändiga saker i livet som är värda att lära sig!!!










Nehepp, dags o titta på smurfarna HAHA! Måste ju kontrollera så det inte finns några olämpliga scener i den :P

Kram //Madde

1 kommentar: