2012-01-08

Dressyrtävling!

God kväller! Sov riktigt dåligt inatt då jag var tvungen att ta hand om Prixson som kräktes stup i kvarten, inte så himla trevligt, men nu mår han bra igen! Gick upp tidigt (för att vara jag nu för tiden, hehe) 6.30 för att käka frukost och sen bege mig iväg till NFK för att vara funktionär på dressyrtävlingen. Räknade protokoll hela dagen vilket blev ganska många timmar. Från 9.00 - ca 16.00. Så efter det va min hjärna ganska kokt  och jag var trött som en gnu :P Inte van att hålla igång längre, men det ska de bli ändring på när bebis kommit till världen :) De va i alla fall väldigt nice och trevligt att prata med alla människor i stallet en hel dag!!! Kan ju också erkänna att jag blev VÄLDIGT ridsugen när jag såg alla tävlande ekipage. Men förhoppningsvis dröjer det inte alltför länge innan jag kan sitta på hästryggen igen. När jag kom hem blev det käk, dusch och en powernap så efter det kände jag mig lite piggare. Dock är jag tröööööött nu igen så snart blir det sängen! Har även fixat lite underarbete till skolan, känns skönt att få det gjort. Imorgon måste jag sätta fart med mina uppgifter på allvar så det blir något gjort!!! DISCIPLIN är det gyllene ordet!!! Men det är morgondagens problem :P

Bjuder på lite gamla tävlingsbilder! Tror det var när Lily var 5år!




Sov gott!

Kram //Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar