2012-01-12

Shoppingdag!

Hej mitt i natten! Är man nattuggla så är man :P Har haft en väldans trevlig dag idag! Frida och jag har varit på shoppingrunda i Tornby. Har bland annat varit på Ikea, hööks, babyproffsen och diverse klädaffärer där de har bebiskläder :) Åt dessutom en god lunch på Ikea som snälla Frida bjöd mig på :) Hm, kan man någonsin få nog av bebiskläder och bebissaker? Jag tror inte det faktiskt!! Kom hem med diverse prylar: 3 långärmade tunna tröjor till bebis, en söt nalle, 2 skallror i form av bamse och lille skutt, ett mjukisdjur att hänga i vagnen, spytrasor (inte så roligt, men nödvändigt), några tesilar, små burkar och lite plastskålar som är bra att ha så småningom! Tror vi var iväg i lite över 3 timmar och jag vill lova att det känns i mina stackars fötter som är svullna. Och på tal om svullnad så har mina fingrar blivit så tjocka att jag inte längre kan ha på mig min förlovningsring. Tog av den för att barnmorskan rådde mig till det haha. Och nu får jag inte på den igen :P Aja, sånt är livet att vara gravid, haha. Ikväll har vi i alla fall haft besök av Jespers föräldrar och hans kusin Adam. Bjöd på lite fika, mycket trevligt. Alltid kul när folk kommer på besök. Hm, ja det var väl det som hänt idag! Jag tänkte att de är bra att hålla igång nu så bebis vill komma ut haha (fast jag vet att det inte hjälper), men ja det ända som har hänt denna dag är att jag har j*vligt ont i fötterna HAHA. Här kommer lite bilder på de söta sakerna bebis har fått :) Söta va? :)




 Sov gott allihopa!

Kram //Madde

1 kommentar:

  1. Heta tips från en som gjort det du gör nu ett antal gånger ;-)
    IKEA har billiga, tunna, små handdukar i rätt dålig kvalitet för typ 3:-/st som inte duger som vanliga handdukar, men är TOPPEN att ha hänga på axeln till bebis att kräkas på.
    Sen - kör på bara bodys istället för tröjor för man blir gaaaalen på att den lilla runda magen tittar ut hela tiden när det delar sig på mitten. Här har vi alltid kört bodys. Bara.
    Och en sån kossa hade Emilia också i vagnen när hon var ny! :-)))

    SvaraRadera