2012-01-01

Nyårsafton!


GOTT NYTT Ã…R!
Har haft en underbar nyår tillsammans med Jesper, Jennifer, Henk, Dijana samt Jespers föräldrar. Blev rätt lugnt och skönt med 3 rätters middag och sällskapsspel, massor av skratt och såklart skål och fyrverkerier vid tolv-slaget. På menyn blev det till förrätt: räkcocktail med mango (och massa annat gott som melon, avokado, gurka, egengjord dressing, brödkrutonger o lite till), huvudrätt: fläskfilé i pepparsås och hasselbakspotatis och till efterrätt vit chokladmousse med hallon. Hur gott som helst och det är rätt kul att laga mat när man är så många som gör det tillsammans. Nu är det som sagt nytt år och nya möjligheter och jag känner på mig att det här kommer bli ett nytt år med nya och stora positiva förändringar (bebis anländer ju snart). Jag kommer att fortsätta plugga halvtid och vara mammaledig halvtid samtidigt som jag så snart som möjligt efter bebis ankomst hoppas kunna börja rida och träna lite igen :) 2011 innebar ju ganska många förändringar och spännande saker i mitt liv. Bland annat så blev jag ju gravid, slutade arbeta på ridskolan och började istället plugga till undersköterska, jag och Jesper har köpt vår första gemensamma underbara lägenhet som vi stormtrivs i, hade en helt fantastisk resa till Paris med Jesper och systeryster. Ja det var väl de stora sakerna som hänt som jag kan komma på :) Men som sagt 2012 ska bli spännande!!!

Idag har vi mest slappat och varit trötta, men det är väl tillåtet att vara på nyårsdagen :) Nu ska jag slappa vidare haha. Ha ett underbart år alla därute!!

Kram //Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar