2012-01-14

Tjugondagknut!

Halloj!
Kan ju börja med att berätta att den här dagen har varit MYCKET bättre än dagen igår iaf haha! Torts att det är fredag den 13:e :P Har faktiskt varit en väldigt bra dag! Har städat ut julen, eller städat kanske är fel ord. Har iaf plockat ner gran, ljusstakar, tomtar och allt sånt och ställt upp på vinden. Nu är det bara julgardinerna kvar, men dom tar jag en annan dag.... Annars har jag tagit de rätt lugnt idag då jag hade så jäkla ont i kroppen igår. Så kände att kroppen behövde återhämta sig lite grann. Ikväll har Maja varit här på käk och chill :) Åt kycklingspett med jordnötssås och ris, riktigt gott. Tittade även på the voice för första gången och jag måste säga att jag tyckte de va riktigt bra! Så kvällen har varit riktigt trevlig :) Imorgon blir de en tripp till Norrköping! Natti natti!

Kram //Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar