2012-01-04

Dumma toalett....

Dagen började som vanligt med ett toalettbesök eftersom jag numera springer på toaletten stup i kvarten pga att bebis trycker extra på blåsan :P När jag spolat så bara fortsätter det rinna vatten i all oändlighet... hämtar skruvmejseln för att försöka få upp locket på toaletten och se om jag kan göra något år problemet. Självklart fattar jag nada när jag ser alla små saker där inuti haha. Skickar ett desperat sms till Jesper för att meddela om händelsen. Detta resulterar i att jag hela dagen får springa ner till tvättstugans toalett för att kissa!!! De som var i tvättstugan tyckte antagligen jag var rätt konstig, men va fasen ska man göra då!? När Jesper kommer hem går han raka vägen in på toan, petar på en liten sak under det där locket och vips så fungerar den som vanligt igen.. Jag insåg just då att jag är rätt handikappad och aldrig mera någonsin kommer klara mig själv HAHA. Tur man har en händig karl :)

Eftermiddagen/kvällen spenderades tillsammans med Prixson på NFK. Pratade och hade trevligt med massa underbara människor som jag saknat så mkt och självklart passade jag på att andas in så mycket hästdoft som jag bara kunde!!! Ibland behöver man bara komma iväg och träffa folk, och tänk så mkt bättre man mår efteråt :D Var iaf en väldigt lyckad och trevlig kväll. När jag kom hem hade älsklig lagat mat till oss, hemmagjord pyttipanna, riktigt gott! Har faktiskt pluggat en del idag med, känns bra att vara igång igen så imorgon är det bara att fortsätta med uppgiften jag påbörjade idag! Imorgon ska vi dessutom åka och kolla på ny TV eftersom vi misstänker att vår nuvarande snart kommer gå sönder.. tar mer om det imorrn :P Nu är det hög tid att leta sig in till sängen. Ska upp innan 6 imorrn och köra Jesper till jobbet! Sov gott allihopa!

Kram //Madde

1 kommentar:

  1. Tur att man inte kan allt, bra för männen att de känner att man behöver dom. :)
    Gunilla I

    SvaraRadera