2012-01-02

Plugget börjar igen!

Jahopp nu är det måndag igen! Trots att jag inte har så mycket att göra om dagarna på grund av att jag är som en flodhäst, så går dagarna rätt fort ändå. Och det är ju det jag vill, att dagarna ska gå fort så den lille vill titta ut snart!! Idag börjar i alla fall skolan igen och jag ska sätta igång med en ny kurs. Så nu blir det att köra på som tusan med skolan tills den lille anländer så jag kan ta det lite lugnt de första veckorna då. De kurser jag ska läsa under denna termin är: Människan socialt och kulturellt, vårdpedagogik och geriatrik. Känner jag sedan att jag hinner med mera så kommer jag lägga till någon kurs eller två, men det beror på hur mycket jag hinner göra innan bebis kommer.

Idag blir det också till att städa hela lägenheten ordentligt. Vi brukar faktiskt vara duktiga och städa ordentligt på söndagar, men igår var det ju faktiskt nyårsdagen och då kan man få dispens :P Ska försöka städa allt innan Jesper kommer hem idag så han slipper...Oh va snäll jag är :) Så idag är det alltså plugg och städning som står på schemat. Får se vad som händer och sker om det blir tid över efter det sen!

Här kommer lite bilder ( jag vet att jag har tillräckligt med bebiskläder, men kan inte få nog av de söta som plaggen, hehe).







Kram //Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar