2012-02-20

Dags att återuppta bloggandet :)

Jahopp då har det gått nästan en månad sen Wilma kom till världen! Först nu känner jag mig manad att börja blogga igen! Att bli mamma har varit en helt unik upplevelse vill jag lova! Det är förstås helt underbart och ingenting kan egentligen beskriva kärleken man känner för sin alldeles egna underbara dotter som man väntat nio månader på att få träffa! Men såklart har allting en baksida hehe. Sömnbrist, skrik, bajs och annat som man gärna skulle klara sig utan hihi. Men det är bara att acceptera att sånt är livet :) Men i det stora hela är det härligt och mysigt med en liten gullunge!!! Just nu ligger hon här i mitt knä och sover så jag passar på att blogga lite från mobilen, vilket tar ungefär dubbelt så lång tid som att skriva på datorn ;) Ska väl försöka sova strax så jag har krafter till imorgon då det blir Wilmas och min första dag utan pappa, men de ska nog gå bra!!! Tänkte jag skulle lägga in en bild på Wilma men de va visst lättare sagt än gjort från mobilen, jag får det inte att funka! Så bilder får komma i nästa inlägg istället som förhoppningsvis blir imorgon om tid och ork finns :) Natti Natti!!!

1 kommentar:

  1. Välkommen tillbaka!! :)

    Titta här så söööt, hahaha

    http://blogbybeckett.blogspot.com/2012/02/aww-so-cute.html

    SvaraRadera