2012-02-28

Stallbesök!

Halloj!
Igår hade jag en riktigt trevlig kväll. Var och hälsade på min gamla måndagsgrupp på NFK. De ville såklart se lilla Wilma. Fikade, pratade och hade det allmänt trevligt. Träffade såklart på en massa annat folk där oxå och det är så himla kul att träffa alla igen. Bokade även in mig på dressyrträning på torsdag oxå, tjohooo :D Ja egentligen är det 3 veckor för tidigt men nu kan jag inte hålla mig längre. Men jag får ta det lugnt och lyssna på kroppen om det är något som inte riktigt känns som det ska. Men jag tror inte att det ska vara några som helst problem :) Idag har Wilma och jag varit på vår vanliga långpromenad. 80 minuter var vi ute i solen och bara njöt, superskönt :) När Jesper kommit hem från jobbet blev det en biltur till Norrköping för att köpa en byrå! Är jättenöjd med den, hur fin som helst! Den är till Wilma då hon hon har alldeles för mycket kläder och annat som inte längre får plats bland våra saker hehe. Så det var dags att utöka med förvaringsutrymme! Nu på kvällen har hela familjen varit på LFK och hälsat på! Träffade både Matilda, Lena och Micke. Supertrevligt! Hoppas det blir fler gånger! Wilma ligger fortfarande kvar och sover i babyskyddet. Hon sover oftast som en stock efter lite bilåkande, så lika bra att låta henne sitta kvar där tills hon vaknar så får man lite lugn och ro :P Imorgon blir det full rulle, mycket som ska göras! Men mer om det imorgon! Hoppas bara jag får sova ordentligt inatt. Man vet ju aldrig med en oberäknelig bebis :) Natti natti!!

//Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar