2012-02-26

Dessa jäkla rubriker.....

Morsning korsning!
Får bli ett kort inlägg eftersom mina ögon just nu går i kors, så snart är det dags för sängen! Dagen har varit bra och har innehållit ganska mycket. Har fixat massa inbjudningskort till Wilmas dop som jag ska skicka iväg vartefter. Vi har varit på en skön långpromenad i solen med Wilma och hundarna. Jag måste ju försöka komma i form och innan jag varit på efterkontroll så är promenader i stort sett det ända jag får göra för att försöka komma någorlunda i form. Men sen jäklar ska det ridas och tränas för fullt så jag kommer i form igen och får bort den dumma gravidmagen.... :P Nästan exakt en månad kvar tills jag får rida igen... snälla lät den månaden gå fort! Men det betyder också att jag har en månad på mig att komma i mina ridbyxor så det är bara att kämpa på nu hehe. Kvällen har inneburit gladiatorerna, massa ridsport via svtplay direktsänt från Göteborg Horseshow och besök av Jespers föräldrar som varit här på middag! Sammanfattningsvis en ganska bra dag :) Nu ska jag stupa i säng!

Kram //Madde
Såhär såg Wilma ut innan en av veckans promenader :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar