2012-02-26

Söndag!

Hej svejs!
Idag har jag faktiskt fått rätt mycket vettigt gjort. Har hunnit med att tvätta i tvättstugan och storstädat lägenheten. Vi har ju tvättmaskin men handdukar och lakan och sådant brukar vi tvätta där nere så vi kan tumla, blir mkt mjukare och skönare då hihi :) Sen har vi varit ute på landet hos Jespers föräldrar och lämnat hundarna som ska vara på semester där i några dagar :) Som vanligt fick vi god mat och fika, det tackar man ju inte nej till!! Nu ikväll har Wilma fått sig ett bad, vilket hon verkar gilla. Så nu är hon ren och fin och pyjamasen är på. Just nu har hon somnat tillsammans med pappa i soffan, myyyys! Natten som var va rätt jobbig om jag får klaga lite. Wilma skriker sällan på nätterna men däremot så vaknade hon 100 gånger inatt och skulle ha käk och ville inte somna om lika lätt som hon brukar. Kan nog bero på att hon sov typ hela em och kvällen igår. Jag hoppas iallafall att hon vill sova bättre inatt så att jag orkar med morgondagen då Jesper kommer vara på jobbet som vanligt. Så idag har jag varit rätt trött, men har hunnit med att vila lite som tur är! Nu är det snart dags att inta soffan för att se ännu ett avsnitt av underbara Wallander tillsammans med min lilla familj och lite kvällsmat!

Kramar //Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar