2012-02-20

Härlig promenad i solen!

God kväll! Idag var min första dag själv hemma med Wilma då Jesper nu har börjat jobba igen. Men som tur är kommer han ju bara jobba halvtid, så det känns superskönt att ha honom hemma halva veckorna! Va nästan lite nervöst först, men det gick hur bra som helst :) Har varit lite jobbigt sista veckan då Jesper varit sjuk och Wilma väldigt kinkig. Som grädde på moset har jag med blivit sjuk nu och har dessutom ont mellan ländryggen och sittbenet på höger sida så måste göra ngt åt det snart om det inte går över av sig självt. Men idag trotsade jag sjukdom och allt som gjorde ont och gav mig ut på en promenad med Wilma i solskenet :) De tog sin lilla tid att ta sig framåt hehe men skönt var det att få lite sol och luft. Wilma älskar dessutom vagnspromenader, sover som en stock hehe :) Mkt annat har inte hänt idag! Det tar tid att vara småbarnsförälder har jag märkt!! Slänger upp lite bilder :)
Kram på er!













2 kommentarer: