2012-02-24

Full rulle :)

God kväll! 
Idag har det varit full rulle i stort sett hela dagen. Har fixat med än massa saker här hemma på fm. Bland annat ringt en del viktiga samtal, bokat dop till Wilma, betalat räkningar och sånt som man helt enkelt måste göra. Sen har vi varit runt på lite olika ställen jag, Wilma och Jesper. Vi var i gamla Linköping och fotograferade oss till Corren, så alla som vill se oss där får hålla utkik de närmsta veckorna :P Var även och köpte två fina pyjamaser till Wilma, åkte förbi Jespers jobb för att handla lite köttprodukter och sen va vi förbi Swedbank för att jag skulle avsluta mitt konto där eftersom jag bytt bank för 100 år sedan..... Hem och käkade lunch och sen begav jag mig till Ekholmens centrum för att STORHANDLA! Blev en hel kundvagn full och tog 100 år att packa ner allt i alla påsar. Men nu är kyl och frys full igen och vi har mat för hela månaden, så det känns skönt :) Sen va jag tydligen helt slut så jag la mig i sängen och sov nästan i 2 timmar medan Jesper och Wilma myste i soffan :) Kvällen har tillbringats med min fina familj såklart, The Voice, gott käk och bara massa mys i soffan.. Me like :D Wilma har sovit sig igenom hela kvällen så vi har haft det rätt lugnt och skönt hehe! Har också börjat ladda upp bilder på fujidirekt som vi ska framkalla och beställa. De flesta bilderna är såklart på Wilma. Nu för tiden har man ju nästan bara bilder i datorn vilket är lite tråkigt. Mycket roligare att ha i album! Snart dags för sängen, för imorgon är en ny dag och jag har en del på schemat även då! Mer om det imorgon :) Sov gott allihopa!!






Kraaaam //Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar