2012-04-03

Klädparty :)

Ja då var vi inne i april då! Gud vad tiden går fort, men det passar mig bra för jag gillar när de händer lite :) Har haft rätt mycket att göra på sista tiden med Wilma, hundar, plugg och rätt mycket jobb på nfk nu när Eva varit borta två veckor. Har även hunnit rida lite :)

Vi har varit på vår första föräldraträff på bvc. Kommer vara sammanlagt 4 gånger där man träffar andra föräldrar och bebisar och diskuterar olika teman varje gång :) Wilma växer så det knakar. Sist hade hon blivit hela 59,5 cm lång och väger numera ca 5300 gram. Stooor flicka har hon blivit!!

I lördags hade jag klädparty här hemma med märket Me & I. Kom en del folk och vi hade det riktigt trevligt med klädvisningen och lite gott tilltugg. Riktigt fina kläder var det oxå och jag och Jesper hade såklart svårt att välja ut vad vi skulle köpa eftersom vi egentligen ville ha minst halva kollektionen :P Men till slut kunde vi enas om några plagg som vi beställde till Wilma. De kommer i veckan eller i början på nästa vecka så slänger in lite bilder när de kommit!! Kan rekommendera alla som har småbarn att gå på en sådan träff eller fixa en själv :)

Idag har Prixson varit hos sin frisör hehe. Blivit av med MASSOR av päls. Riktigt vårfin är han nu! Har inte gjort så värst mycket denna dag. Nu ikväll har jag iaf tagit mig i kragen och rensat och fixat allt i Wilmas byrå. Bestämt vad som ska säljas, slängas och sparas :) Så ska väl försöka fota och lägga ut kläderna som ska säljas på bloppis nu ikväll innan det är dags att sova! Ska även kika lite på friskis och svettis schema och bestämma vad och när mitt första träningspass ska bli. Känns det bra så kommer jag köpa ett årskort och försöka hinna träna ett par gånger i veckan :)Avslutar detta inlägg med lite bilder... Sov gott!!

Kram //Madde

 God morgon säger Wilma :)

Wilma med moster Lotta!

 Så här blev det tillfälligt på Wilmas byrå :)

1 kommentar:

  1. Jag gillar fotot längst ut till höger mest :))) Då hon är insvept i filten så sött =)))

    SvaraRadera