2012-04-27

Full rulle :)

Tjaba tjena hallå! Det har varit en världens bra fredag idag. Dagen började med en skön sovmorgon då Jesper gick upp tidigare med Wilma. Jesper tog sedan med sig Wilma och hundarna till landet för att lämna hundarna där, eftersom han skulle med några kompisar till Skåne på nån crosstävling och jag och Wilma är i Norrköping hela helgen då jag ska jobba! När dom var iväg på fm passade jag på att göra klart min sista skoluppgift för terminen. Nu är det "bara" tre slutprov kvar som ska göras innan sommaren, men de löser sig :) när jag skickat in uppgiften tog jag cykeln och begav mig till Friskis för ett gympass. Bokade även tid för en privat coachning som kommer att ske nästa vecka då vi kommer att lägga upp ett styrketräningsschema mm. Körde lite lugnt på gymmet idag, men de va skönt att träna :)På em var det bara att börja packa och sedan åka och lämna Jesper hos Johan och sen vidare till Norrköping till mamma och syrran. Var på nfk tillsammans med Linn ett par timmar och fixade det sista inför morgondagens tävling då vi är tävlingsledare! Kvällen har spenderats i soffan med lets dance och en stor fet godispåse, inte helt fel :) snart dags att hoppa i säng,ska uppvrid 6 imorgon! Wilma sover sen ett par timmar tillbaka! Sov gott! Kram //Madde

1 kommentar: