2012-04-16

Hej igen bloggen!

Nu var det ett tag sen jag skrev här igen! Har typ glömt bort att jag över huvud taget har en blogg haha. Men nuuu är jag tillbaka med nya friska tag :) Dagarna har gått i ett. Mycket att göra men det är superkul att vara igång och ha ett hektiskt liv igen. Eller hektiskt och hektiskt, jag väljer ju själv vad jag vill göra och jag trivs med det :) 

Påskhelgen var helt underbar! Tog med hela familjen inklusive hundar och åkte till Connie i Västerås dit även Maja anlände under dagen. Var där lör-sön och hade fantastiskt trevligt. Red bland annat ut i skogen på Malta tillsammans med Connie och Mirabell, hur mysigt som helst. Sen blev det hundpromenader i skogen med varm choklad och fika. På kvällen bjöds det på påskmat och underbar chokladpaj :D Ja vi hade det som sagt rätt bra i Västerås och Wilma verkade också gilla resan :) På söndag kvällen när vi kom hem från Västerås hann jag åka till stallet och rida Proudy och sen var vi hembjudna till Matilda och Pontus, riktigt trevligt att umgås med dom. Annandag påsk tillbringades hos Jespers föräldrar med middag och påskäggsjakt. Wilma fick det största påskägget och inuti fanns söta små klädesplagg från Farmor :) De var den påsken :)

I lördags fyllde jag år. Och jag måste nog nästan säga att det var min bästa födelsedag hittills i mitt liv. Dagen började med att klockan ringde 5.30 för att gå upp och bli firad av Jesper. När jag klev ut i vardagsrummet var det uppdukat med frukost och tända ljus. Och mitt i vardagsrummet stog en splirrans ny Monark cykel! Superfin!! Tack älskling <3 8-15 jobbade jag på NFK och var på strålande humör hela dagen. En av grupperna hurrade för mig mitt i ett upprop :) Och fick många grattis! På kvällen kom familj/släkt hem till oss på lite käk och firande. Fick pengar, presentkort, blommor mm. Riktigt bra presenter med andra ord!!

Idag har jag och Wilma varit på Baby café på öppna förskolan tillsammans med Lena och Moa för första gången. Roligt och trevligt så det kommer göras om flera gånger. De var sångstund, fika, prat och lek med barnen! På em var Dahl här. Vi tog en sväng till Ikea och handlade en del saker och åt middag! Trevligt som vanligt :) Jaha de var den uppdateringen det :) Strax dags för sängen! Här kommer lite nytagna bilder på världens goaste unge <3







Kram //Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar