2012-04-21

Friskis, Ullared och middagsgäster :)

Hejsan hoppsan!
Har hänt en del de senaste dagarna. I onsdags tog jag mig till slut i kragen och begav mig iväg på cykeln till Friskis och Svettis för ett provpass. Var hur kul som helst och jag kan lova att träningsvärken infann sig ganska snart :) Och nu är jag hur peppad som helst på att fortsätta träna!! Igår åkte jag, Jesper, min mamma och syster till Ullared. En resa vi planerat rätt länge. Gick upp innan gryningen och kom hem typ vid midnatt. En jätterolig resa med MASSA shopping. Det mesta var såklart till Wilma. Men vi hittade rätt mycket till oss själva oxå. Det finns nästan inget roligare än att köpa massa fina bebiskläder. Kan gå hur länge som helst på den avdelningen :) Man blir rätt trött efter en dag på Ullared haha, så imorse när vi vaknade var vi fortfarande helt slut. Ögonen ville liksom inte öppna sig och kroppen ville bara ligga kvar i sängen... Men upp kom vi till slut med Wilmas hjälp hehe. Idag har jag faktiskt varit på Friskis igen och fixat årsträningskort. Är som sagt astaggad att träna mer och mer och försöka komma i nån slags form och återfå så mycket som möjligt av min "gamla" kropp. Jaja, vi får väl se hur det går. Köpte iallafall en våg på ullared haha, så nu kan jag ha stenkoll :) Har även varit väg och ridit Proudy idag! Red på kandar för första gången på henne och de kändes hur bra som helst. Va riktigt roligt att rida idag så jag satte mig i bilen hem med ett leende på läpparna! Det är så det ska kännas när man ridit. På kvällen har Anna och Henke samt deras son Anton varit här på middag och fika. Wilma och Anton "lekte" tillsammans i baby gymmet. Har varit en riktigt bra och rolig dag idag! Hoppas på flera sådana dagar. Imorgon är det jobb som gäller 8-15. Och innan det ska jag köra Wilma och Jesper till landet, så det blir att stiga upp vid 6, en herrans tid på dygnet :) Dags att krypa till kojs nu tror jag så jag orkar med morgondagen!! Sov gott allihopa. Här kommer lite bilder :)

Glad Wilma :)


Mysfrukost :)

Wilma och Anton roar sig i babygymmet! 

Kram //Madde

1 kommentar:

  1. Jag älskar att läsa din blogg =) du skriver så otroligt bra att det blir SÅÅ intressant att läsa och superfina bilder till =))) så fint dukat och så fin inredning ni har =)))))

    SvaraRadera