2012-04-22

Friskis och svettis

Jahopp då har ännu en vecka nått sitt slut. Ligger i sängen och bloggar från mobilen så vi får väl se hur mkt jag orkar skriva :) tog mig en rejäl sovmorgon imorse! Wilma fick lite käk och sen fick jag somna om medan Jesper gick upp med Wilma, det är lyx:) har sedan pluggat lite idag, dock föööör lite, men bättre än inget alla fall! På em var jag heeeelt slut utan att veta varför så jag tog mig en liten middagslur, hur skönt som helst vill jag lova! Nu ikväll har jag varit på ett gympapass på Friskis och Svettis. Var inte taggad att träna alls idag men jag tog mig dit och när det väl satte igång var det hur kul som helst :) när jag sedan kom hem igen blev det en efterlängtad dusch och sen åkte Jesper iväg till Pontus för att kolla på formel 1 i ett par timmar, så jag och Wilma passade på att mysa i soffan :) ja det va typ den dagen, inte så händelserik med andra ord hehe. Veckan som kommer är redan fullbokad, men som jag sagt så många gånger förut så gillar jag att ha saker att göra :) skriver mer imorgon, nu är det dags att sova. Måste va pigg och glad imorgon när Jesper jobbar och jag är själv hemtames Wilma. Det blir antagligenen tripp till öppna förskolan för lite babycafe :) sov gott!!! Kram //Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar