2012-04-05

Nattuggla!

Hej alla nattugglor! Som vanligt är jag uppe alldeles för sent. Men ligger i alla fall i sängen nu så därför för det bli ett inlägg från mobilen! Idag har Jesper som vanligt på onsdagar bara jobbat halvdag vilket är väldigt skönt! Jag hann dock med en hel del innan han kom hem från jobbet. Var på långpromenad med Wilma och hundarna i det härliga soliga vädret. Tvättade även två maskiner och hade sedan lunchen klar till Jesper kom hem. Vilken hemmafru jag är va ;) Efter lunchen åkte vi iväg och köpte en fin bamsebody till Wilma och passade också på att utföra månadens storhandling! Känns alltid lika skönt när det är klart :) Wilma var såklart med och som vanligt sov hon sig igenom hela händelsen i sin vagn! Resten av dagen/kvällen har ägnats åt pluggande. Blev klar med ännu en uppgift idag så det känns skönt. Imorgon är det bara att påbörja nästa uppgift! Har jämnt mig lite stressad ett tag över skolan men nu känns det som att jag börjar komma i fas igen tack och lov! Imorgon är det ridning och plugg som gäller och kvällen ska tillbringas i Norrköping hos Laika och hennes familj, men mer om det imorgon! Sov gott allihopa!!!

Kram //Madde

1 kommentar:

  1. Så skönt att kunna sova sig igenom hela handlandet på Signalen :)

    SvaraRadera