2012-04-18

Dopplanering :)

Morsning! Idag har jag inte gjort allt för mycket om man säger så. Har umgåtts nästan hela dagen med min fina Wilma. Vi har sjungit, lekt i babygymmet och gått promenad med hundarna i hagel, vilket var mindre rolige hehe. Typiskt aprilväder! Invigde min nya cykel genom att cykla fram och tillbaka till friskis och svettis så jag vet hur lång tid de tar att cykla dit eftersom jag ska träna imorgon. Är det inte snöstorm så är tanken att jag ska cykla dit varje gång jag ska träna, mycket mer hälsosamt än att ta bilen... Så det blev iaf ca 8 km cykling idag, vilket är bättre än ingen träning alls :) Wilma somnade vid 21 så vi passade på att plocka ordning lite här hemma. Nu sover även Jesper sen ett par timmar tillbaka och jag sitter uppe och ugglar som vanligt och är i full gång med planeringen inför Wilmas dop. Älskar att planera saker. Just ikväll har jag funderat på hur jag ska vika servetterna till dopet och har nu fattat ett beslut. Det kommer bli vita dopklänningar med silvertext och rosa band upptill. Kommer ta sin lilla tid att fixa med det, men de blir kul att ha nåt speciellt som man dessutom gjort själv! Imorgon är det full rulle på schemat, mycket som ska göras, men det blir kul :) Sov gott allihopa!
Min lilla ögonsten :)
Kram //Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar