2012-03-27

Äntligen igång igen!

Nu var det ett tag sen jag bloggade! Har haft mycket att göra så tid och ork har inte riktigt funnits. Är ju vikarie åt Eva nu när hon är på semester, så jobbade 4 dagar förra veckan och 5 dagar denna vecka. Dock är det ju bara några timmar åt gången vilket är bra så jag inte behöver vara ifrån Wilma så länge! Men de e himla roligt att vara igång igen! Det är oxå helt underbart att vara igång med ridningen igen! Målet är att rida minst 2 ggr i veckan, och binär jag äntligen varit på efterkontrollen så ska jag börja löpträna och styrketräna oxå så jag kommer ordentligt i form igen! Nahepp de fick bli ett kort inlägg, ögonen går i kors så nu ska jag sova om jag ska orka jobba och allt annat imorgon :) Natti Natti!

2 kommentarer:

  1. När man kikar på bilden på hunden känns det som att man själv sitter där på gräsmattan :))såå fint!

    SvaraRadera
  2. Åh jag är också sååå ridsugen!

    SvaraRadera