2012-03-18

Hoppning!

God kväll! Blir ett inlägg från mobilen eftersom jag lagt mig i sängen! De va ett par dagar sen jag bloggade nu så tänkte berätta lite vad jag pysslat med! Ons, tors, fre har jag faktiskt pluggat ganska flitigt och skickat in ännu en uppgift för bedömning. Igår var jag på staby gård och tog hand om Proudy! Tanken va att jag även skulle rida, men eftersom min rygg fortfarande gör ont så känns de bättre att ta det lite lugnt och låta den bli helt bra först! Tror jag tjänar på det i längden...det var iaf väldigt mysigt med en stund i stallet och lite hästmys!!! Idag har jag varit på Lfk och tittat på hoppning, kände rätt många som var med och tävlade så de va kul!! Wilma har även fått sig ett välbehövligt bad. Nu ikväll har Johan och Stina varit här på middag,riktigt trevligt :) nu är de dags o sova så man hinner få några timmars sömn innan Wilma vaknar och vill käka igen!!

Kram //Madde

1 kommentar:

  1. Din blogg är SÅÅÅÅÅ fin :) älskar det vackra fotot med vovven :)) och bakgrunden med blommor :))färger,allting är så fint :))

    SvaraRadera