2012-03-14

Uppdatering!

Hej alla nattugglor!
Nu blir de lite uppdatering här eftersom jag slarvat med bloggandet ett par dagar nu! I söndags hade vi en riktigt trevlig men fullspäckad dag. Först åkte vi förbi Matilda och Pontus för att hämta och lämna lite kläder. Vidare till Åby för att hälsa på Sara och hennes fina familj. Vi blev kompisar för MASSA år sedan när min mormor och morfar fortfarande hade landet. Så vi var typ grannar där. Så de va mycket trevligt och roligt att träffas igen efter så här många år. Vi blev bjudna på lunch och fika. Hennes dotter Lydia är endast 3 dagar äldre än Wilma så de va kul och träffa henne :) Sen åkte vi tillbaka till Linköping igen för att hälsa på Pierre och Sofia där Jesper skulle hjälpa Pierre att fixa några träd med motorsågen. Under tiden tog jag, Wilma och Sofia en promenad till affären i Ljungsbro för att handla lite tillbehör till maten som vi senare blev bjudna på. En god paj med sallad och sedan fika! Så denna dag blev vi rätt bortskämda med mat och fika om man säger så :)

Igår hade jag ytterligare en sån där bra dag! Den började med en långpromenad med Wilma i det fina vädret! Lite senare tog vi ytterligare en promenad till Anneli för att käka lunch och umgås lite. Det bjöds på pastasallad och blåbärspaj till efterrätt, MUMS! Sen blev det även en tripp till Norrköping för att först hälsa på mamma och Lotta och käka middag och sen blev det en sväng till NFK för att fika med min gamla måndagsgrupp. Det blev lite av en bebisträff då även Malin kom dit och hälsade på med sina 2 barn! Mycket trevligt var det iaf! :) Saknar min måndagsgrupp väldigt mycket faktiskt! Men från och med nästa måndag och 3 veckor framåt är jag vikarie för Eva så de blir väldans roligt. Kommer ha nästan alla Evas lektioner i 2 veckor, blir hur kul som helst!! 

Idag har jag inte gjort många knop. Wilma och jag var och gick långpromenad som vanligt hehe, strax över 7 km gick vi idag! När Jesper kom hem åkte vi en sväng till ikea. Sen sov jag i typ 3 timmar när vi kom hem. Va trött som en gnu, vilket resulterade i att jag nu är piggelin hehe. Men ska väl snart försöka ta mig i säng så jag orkar upp vid 6 då oftast Wilma tycker att det är dags att stiga upp :P Imorgon ska vi på läkarbesök med Wilma, en vanlig rutinkontroll! Men mer om det imorgon!!!Bara för att göra inlägget lite roligare lägger jag in lite galna bilder på mig och Zandra haha :P





Natti natti!
Kram //Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar