2012-03-06

Inredningssugen!!

God kväller!
Idag har varit en rätt lugn och skön dag! Sov rätt dåligt inatt och var supertrött när Wilma vaknade och ville gå upp runt 7, men vi låg kvar i sängen ett tag till och vilade i alla fall. När vi väl kom upp sen så fixade jag ordning lite här hemma och förberedde lite lunch. Vid 11.30 kom Anneli på besök. Vi käkade bakad potatis med skagenröra och sallad och satt och pratade rätt mycket! Riktigt trevligt! Nästa måndag blir det lunch hos henne :) Var sen ute på en långpromenad med Wilma, va rätt kallt idag men ändå skönt! Gick förbi Ica för att köpa dagens tidning, Corren då vi är med på bild idag hela familjen :) Dock var alla bilder suddiga och dålig kvalitet, inte så kul :( Men själva bilden är vi nöjda med, men tråkigt att det slarvas med kvalitén!! Jag som kämpar med mina km till min barnvagnsutmaningsapp fick mig en otrevlig överraskning. Helt plötsligt tog batteriet i mobilen slut så mina hela 5 km kom inte med i beräkningen hehe. Men bara att ta nya friska tag imorgon och se till att mobilen är ordentligt laddad då! När Jesper kom hem från jobbet så fixade vi det sista med de bilder och förstoringar vi skulle beställa, så nu är beställningen skickad och korten kommer hem till oss inom 3 dagar. Ska bli kul och fixa lite med bilderna. Passade sedan på att sova ett par timmar medan Wilma umgicks lite med sin pappa. Nu under kvällen har jag varit extremt inredningssugen och då på att inreda Wilmas rum med fina saker. Har kollat på några hemsidor med fina prylar och fotoramar osv så nu vet jag åtminstone vad jag skulle VILJA beställa, men tyvärr kostar ju allt :P Men får se framöver sen om jag kan beställa lite :) Har också funderat på att vara värdinna på en Me&I träff. I så fall blir det här hemma och en kompis till mig som jobbar där kommer och visar både barnkläder och damkläder till försäljning. Så om det är någon som är intresserad av en sådan träff så är det bara att säga till :) Nahepp, kanske dags att krypa till kojs. Både Wilma och Jesper sover redan sött och Wilma var så duktig och somnade alldeles själv i sin egen säng nu ikväll!!! Sov gott!

Kram //Madde


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar