2012-03-05

Söööööndag!

Hallojsan!
Då har ännu en vecka passerat och denna vecka slutade med en ganska nyttig dag! Har fått rätt mycket gjort! Kollade lite på Vasaloppet på fm. Fattar verkligen inte hur man kan utsätta sig för något sådan haha. Men uppenbarligen är det ju rätt många som gör det och jag beundrar dom! Mitt mål är vårruset nu i år, de är ju typ lika jobbigt som Vasaloppet :P Passade sedan på att sova ikapp lite sömn som jag missat medan Jesper och Wilma myste i soffan. På em blev det en underbar långpromenad i solen. Gick ca 5,5 km! Måste ju jaga km till min barnvagnsutmaning :) Efter promenaden åkte jag och handlade lite mat samt lite nya kläder till Wilma, bilder kommer längre ner :) Kvällen har spenderats med städande ( medan Jesper och Wilma tog ett par timmars sömn), matlagning som var färdig lagom tills de vaknade och sen Wallander! Wilma har varit en ängel hela dagen, sovit ganska mycket och när hon varit vaken har hon bara varit sådär nöjd och glad :) Nahepp strax dags att ge Wilma kvällskäk och sen hoppa i säng! Här kommer lite bilder!

Kram //Madde







1 kommentar: