2012-03-02

Invigning av babygymmet!

Morsning korsning!
Dagen har väl varit lite sådär, lite jobbig på vissa plan. Men men de är väl så det kan vara ibland. Skulle ha ridit idag men det blev inte så, orkar inte gå in på varför. Och dessutom behövde jag vara hemma och plugga så jag kommer någon vart någon gång. Har faktiskt kommit riktigt långt med plugget idag så det känns riktigt bra! Ska fortsätta imorgon och hoppas på att jag får lika mycket gjort då :) Ikväll har Jocke och Tobbe varit här på besök för att få träffa lilla Wilma. Återigen fick Wilma presenter hehe, en jättesöt klänning med matchande leggings. Bilder kommer längre ner sen. Vi bjöd på hemmagjord kladdkaka, grädde och sån där konserverad frukt. Supergott! Idag har Wilma även invigt sitt Laban babygym och tyckte de var ganska intressant! Hon låg där nästan en kvart och bara tittade på sakerna och såg allmänt nöjd ut. Men efter den där kvarten var de inget kul att ligga där och stirra längre hehe. Nahepp kanske dags att börja tänka på refrängen snart. Byta blöja och mata Wilma och sen hoppa i säng. Ska försöka ta mig iväg till bibblan imorgon och plugga om jag orkar! Känns som det blir mer effektivt pluggande där än om jag sitter hemma. Natti natti!!

Kram //Madde



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar