2012-03-11

Trallbygge!

God kväller!
Idag har det varit full fart! Dagen började med att Jespers föräldrar och bror kom hit! Jesper och hans pappa har lagt trall på vår balkong idag, blev hur bra och fint som helst!! Mycket bättre med trägolv än betong som det var innan! Kul att ha fint till våren och sommaren oxå! Nu ska vi snart börja leta utemöbler och planera lite hur vi ska inreda balkongen vartefter :) Till lunch beställde vi mat från online pizza så vi fick maten levererad till dörren. Jag som ska FÖRSÖKA leva ett lite nyttigare liv nu beställde faktiskt en kycklingsallad hihi. På em hann jag även städa lägenheten och så tog hela familjen med hundar en promenad ute i blåsten. Måste även meddela att jag klarat min barnvagsnutmaning nu! Har gått lite över 4 mil på 9 dagar! Tjohoo, nu är det bara att fortsätta promenera :) Framåt kvällen kom Maja och Stefan hit på besök! Vi har kollat på melodifestivalen, käkat tacos och kladdkaka! Riktigt trevligt och som grädden på moset så vann ju rätt låt i melodifestivalen också!! Snart dags för sängen, imorgon ska vi fara runt lite överallt! Blir roligt!

Måste även ägna ett par ord åt min kära fästman! Du är det finaste jag har och kommer alltid att så förbli! Älskar dig <3 

Kram //Madde


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar