2012-06-29

Shopping på Mirum!

Måste börja detta inlägg med att säga hur mycket av avskyr det nya namnet Mirum... Varför kan det inte bara få heta Hageby Centrum (HC) som det alltid har hetat? Fattar inte grejen med att byta namn på allt..men men :P Åkte i alla fall med Wilma till mamma och syrran vid 9 imorse. Wilma vaknade tidigt så då var det lika bra att ge sig iväg skapligt. Skönt med sällskap hela dagen tills Jesper kom hem från jobbet. Vi passade på att gå till HC för att leta efter lite nya kläder till mig. Hade syrran med mig som smakråd :) Hittade rätt mkt fint faktiskt som jag köpte. Det blev 2 par jeans, ett par shorts, en tröja och två linnen :) Så nu får det vara shoppingstopp för mig ett tag framöver! Wilma fick för första gången sitta i kundvagnen i den där lilla sitsdelen som finns på de flesta kundvagnar! Hon tyckte det var hur spännande som helst och tittade runt på allt och alla mest hela tiden :) Väl hemma i Linköping igen passade jag och Jesper på att städa av lägenheten lite snabbt, får fasen panik när det börjar bli stökigt hehe. Men nu är det rent och fint och ordning igen! Begav mig sen till Friskis på cykeln för ett styrketräningspass. Jag var stensäker på att gymmet hade öppet till 21. Så jag kom dit 19.35. Såklart så sa de i kassan att du vet väl att vi stänger 20? Blev ett SNABBT träningspass idag.. jag for fram och tillbaka mellan alla maskiner haha. Blev rätt trött faktiskt och kändes som det var rätt bra med lite tempo, annars går jag mest mellan maskinerna i slow motion och vilar alldeles för länge mellan varje övning. Kändes i alla fall bra med lite träning :) Avslutade kvällen med varma mackor i soffan med min älskade sambo <3 Måste även berätta att Wilma gjort stooora framsteg i sin utveckling idag! Hon har ju börjat rulla från rygg till mage och från mage till rygg. Men idag bara for hon fram och tillbaka mellan rygg och mage som en jojo hehe. Dessutom har hon börjat sitta helt själv utan stöd korta stunder. Men man får ju vara med och passa henne hela tiden för rätt som det är vinglar hon till och ramlar omkull hehe. Älskar vår underbara dotter mer än något annat <3

Kram //Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar