2012-06-25

Träääning :)

Gokväll :) 
Har haft en riktigt skön dag idag! Wilma har sovit rätt mycket så jag har också kunnat vila en hel del under dagen, vilket inte händer alltför ofta nu för tiden. Så det är bara att tacka och ta emot. Kunde även börja rensa bland alla mina kläder medan Wilma låg i vår säng och sprattlade och kastade saker överallt hehe. Fick en del gjort, men ännu återstår rätt mycket innan det är klart! På´t igen imorgon :) Förövrigt håller jag på och styr och ställer med rätt mycket just nu och de kommer säkert bli kalasbra i slutändan :D

Ikväll har jag varit iväg och tränat på Friskis och Svettis. Var superkul, tränade ju inte på hela förra veckan eftersom jag var förkyld. Kändes rätt trist, men nuuu ska jag köra på ordentligt igen.

Veckans träningsschema:

Måndag: Löpband 2,5 km + styrketräningsprogram
Tisdag: Vilodag
Onsdag: Jympapass medel på Friskis
Torsdag: Vilodag
Fredag:  Löpband 2,5 km + styrketräningsprogram
Lördag: Ridning (?)
Söndag: Löpning i skogen 2,5 km + magträning + plankan


Så här kände jag mig efter dagens träningspass HAHAHA...


Nahepp, dags att inta sängen strax!

Kram //Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar