2012-06-20

Dressyrträning!

Har haft en mysig dag med Wilma. Vi har gått på hundpromenader, sovit, myst och lekt. Rätt ok faktiskt hehe :) Det är så himla fantastiskt att se hur hon utvecklas mer och mer för varje dag som går. Igår var vi på Ikea och köpte en matstol till henne som hon använde för första gången imorse då vi åt frukost. För Wilmas del blev det banangröt! Hon såg helt lycklig ut där i sin alldeles egna stol :) Kommer bilder längre ner sen! Kvällen har spenderats i stallet med dressyrträning på Candy! Gick helt ok och roligt var det! Tanken när jag kom hem var att jag skulle börja med min sommarkurs, men så blev det visst inte ;) Jag förstår inte att det kan vara såå svårt att ta tag i saker ibland. Men när jag väl sätter fart sen så går det ju hur bra som helst, men det är just att ta sig över den där förbaskade tröskeln :)

Har inte kunnat träna än denna vecka, ja förutom ridningen då. Har haft ont i halsen så tyckte det var bäst att ta det lite lugnt ett par dagar. Men mår jag bättre imorgon så får det nog bli ett styrketräningspass på Friskis!! Ska även käka lunch med Matilda på stan, blir trevligt :)

Veckans träningsprogram:

Måndag - Vila
Tisdag - Ridning
Onsdag - 17 min Crosstraining + Styrketräningsprogram + 2 km powerwalk + 1 km löpning
Torsdag - 2,5 km löpning + magstyrka
Fredag -Ridning
Lördag - Vila
Söndag -  17 min Crosstraining + Styrketräningsprogram + 2 km powerwalk + 1 km löpning

Jag vill verkligen komma i form nu!

BILDBOOOMB :)





























Kram //Madde


3 kommentarer:

  1. Åhh så söt hon är lilla Wilma :)
    Du är ju bra igång med träningen!!

    SvaraRadera
  2. Ooo vilka söta bilder :)))

    SvaraRadera
  3. Hundarna är sååå gulliga och Wilma är ett charmtroll =))))

    SvaraRadera