2012-06-21

Utebliven träning...

Usch för att inte vara kry. Ligger och vrider och vänder på mig och kan inte alls somna hur mycket jag än försöker. Så det får bli ett litet inlägg från mobilen. Det jobbigaste med att vara förkyld är nog nästan att jag inte kunnat träna...jag som verkligen va på gång. Men bara att ta nya tag när jag är helt kry igen. Fick dessutom ställa in min lunchdate med Matilda idag :( hoppas på att må bättre till imorgon, annars blir de panodil, nässpray, halstabletter och te :) hoppas iaf kunna åka till mamma och syrran imorgon då jag antagligen blir själv från tidig morgon till sen kväll, Jesper ska iväg på crossträning efter jobbet. Så skulle sitta fint med lite sällskap :) Idag har jag mest umgåtts med min älskade dotter! Hade tur, hon vaknade och ville upp vid 6, men sen somnade både hon och jag vid 8 och sov ända till 11 vilket behövdes för att fylla på krafterna lite! När Jesper kom hem från jobbet blev det pannkakor till middag och sen försökte jag plugga lite grann. Gick väl sådär, men fick iaf liiiite gjort, vilket är bättre än inget :) Nahepp kanske man skulle göra ett försök att sova igen... Om jag tror rätt så är det inte jättemånga timmar tills Wilma vill upp och busa :) Kram //Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar