2012-06-28

Varför har dygnet bara 24 timmar?!?!

God kväll!
Det är galet vad fort en dag försvinner.. inte för det gör mig något att dagarna går fort, men det vore ju trevligt om man hann med att göra lite mer än vad man hinner. Det finns sååå mycket jag skulle behöva ta tag i och sååå mycket som jag skulle vilja göra. Men någon gång ska jag fixa allt de där :) hehe. Jag och Wilma var ute med hundarna 1 timme på förmiddagen. Riktigt skönt att komma ut och röra på sig lite, Wilma sov sig dock igenom hela händelsen så hon vet nog knappt att hon varit ute haha. Jesper slutade jobbet lite tidigare idag så jag hann med att plugga lite grann när han kom hem innan vi begav oss iväg för att uträtta ett ärende. Käkade middag när vi kom hem och sen blev det en timmes plugg igen. Wilma fick ett bad och sen var det natti natti för henne. Tog även en skön löprunda sent nu ikväll. Det är ju så skön luft ute på kvällarna. Joggade 2,5 km. Tog med Prixson som sällskap :) Käkar typ mitt "nattmål" nu hehe. Yoghurt med supermusli (risenta GI smart) typ den godaste och nyttigaste musli jag ätit, jordgubbste och en skål med skivade äpplen! Bra avslut på dagen! Natti natti!

Kram //Madde


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar