2012-06-26

Shopping!

Har haft en riktigt mysig dag idag! Wilma och jag låg i sängen ända till kl 9, superskönt! Vi tog sedan den vanliga långpromenaden med hundarna. Var väl ute ungefär en timme, skönt att slippa regnet idag :) Hem och käkade lite lunch och sen begav vi oss till Hanna för att umgås lite och kika på henne nya hus :) Mycket trevligt och huset var supernice! Man blir allt bra sugen på att flytta till hus. På väg hem hände en liten olycka. Eller vet inte om man kan kalla det olycka haha. Bilen började plötsligt varna för att kylarvätskan höll på att ta slut och att jag omedelbart skulle stanna bilen. Lyckades hinna in till en parkering som låg i närheten och de började ryka från motorhuven. Kan ju även tillägga att jag inte kan NÅGOT om bilar förutom att köra dom. Ringde i panik till Jesper. Han tog motorcykeln och kom med några flaskor vatten HAHA. Så sen var det löst och bilen gick som vanligt igen. Rätt pinsamt att jag inte kunde lösa situationen själv. Tur att jag inte befann mig mitt på motorvägen, då hade det blivit lite svårare hehe. Men nu löste sig allt bra och jag fick nya erfarenheter :)

I em åkte jag med Wilma och Jesper till stan för lite shopping. Blev en fin designad "nappburk" till Wilma och två sommartoppar till mig själv. Bilder kommer längre ner. Kvällen har avslutats med liiiite plugg. Jag måste fan skärpa mig nu och verkligen ta tag i min sommarkurs. Lyckades i alla fall göra en pluggplanering så nu är det bara att följa den och se till att varje uppgift blir klar i tid. Det är skönt att plugga på distans men det kräver väldigt mycket självdisciplin. Ibland är det lättare och ibland lite svårare....

Ska fortsätta med lite planering nu och sen väntar sängen!


Kram //Madde

1 kommentar:

  1. Det var kul att ni kom förbi :) det får ni göra fler gånger!

    Kramar Hanna

    SvaraRadera